Vpis v sezono 2021/2022

Vabim te k vpisu v vadbe v sezoni 2021/2022!

Choosing a Pilates Mat: Thickness, Size, Material - Wins or Fit

Želiš:

okrepiti svoje jedro,

upočasniti srčni utrip v mirovanju,

okrepiti medenično dno in preprečiti ali se rešiti inkontinence,

se znebiti bolečin v hrbtenici in križu,

izboljšati svoje ravnotežje in gibljivost,

se sprostiti in se znebiti stresa,

pridobiti na mišični masi,

se zabavati,…?

Potem te vabim, da se nam pridružiš na pilatesu vsak ponedeljek in četrtek. Sledimo pilates načelom in vadimo vsakič malo drugače, od pilatesa na blazinah, s pilates žogicami, pilates s palicami, pilates z drsniki, pilates z elastičnimi trakovi, pilates flow in plesni pilates. Prav tako imamo poseben pilates program Easy pilates primeren za starejše, za vse z bolečinami v hrbtu ter pilates vadbo za nosečnice. Treniramo v majhnih skupinah, tako je vsaka vadba prilagojena posamezniku. Zakaj je pilates primeren prav zate? Če si odgovoril na vsaj dve zgornji vprašanji z da, potem je pilates prava vadba zate.

Prijavite se na vpisnem obrazcu in rezervirajte svoje mesto še danes!

Letos smo se preselili in bomo trenirali na Ljudski unverzi v Slovenski Bistrici. Priporočamo, da imate na vadbi s sabo svojo blazino oziroma podlogo za na tla in da se na termin prijavite. Za obisk vadbe v živo boste morali izpolnjevati PCT pogoj. Vadbe se bodo po potrebi izvajale tudi preko aplikacije Zoom. Pridružite se skupini Fit z Darjo na Messengerju, da boste na tekočem z vsemi aktualnimi informacijami kot tudi obveščeni takoj o morebitnih spremembah.

URNIK:

Urnik se še oblikuje, zaenkrat imamo rezervirane ponedeljke ob 19.30 in četrtke ob 20.30. Z vadbo pričnemo 4.10.!

Uvodno srečanje je 4.10. ob 19.30!!!

Če imaš še kakšno vprašanje, me pokliči na 040638830 ali mi piši na darjaps@gmail.com!

Poletni pilates

Vabim vas na poletni pilates kar doma! Spodaj imate plakat s pilates vajami, nad vsako je zapisana črka ali številka. Vadbo začnite tako, da najprej opravite vaje glede na današnji datum. Npr. 11. 7. 2021 opravite vaje, ki so pod številko 1, 1, 7, 2, 2, 1. Ničle na plakatu ni, tako da si za število nič lahko izberete katerokoli vajo. Nato si omislite kako geslo in opravite vaje, ki se skrivajo pod črkami tega gesla. Geslo je lahko beseda ali stavek. Lahko je karkoli, lahko je dan v tednu, lahko je kar ste pojedli za zajtrk, kosilo, lahko je prvo, kar ste prebrali zjutraj, lahko je refren pesmi, ki ste jo slišali v avtu. Če kakšne vaje ne poznate, jo lahko nadomestite s počepi, sklecami ali trebušnjaki. Naredite 15-20 ponovitev vsake vaje. Spodaj lahko tudi označite svoje prijatelje in jih izzovite na vadbo z geslom.

Želim vam veliko zabave!

Vadbe v živo

Po prvomajskih počitnicah vas ponovno vabim na vadbe v živo v Hišo dobrega počutja Arheotip na Ljubljanski cesti 6 v Slovenski Bistrici. Na vadbe se je treba prijaviti na dan vadbe, največ 10 oseb je lahko na vsakem terminu. Maska je v zaprtih prostorih obvezna razen v času vadbenega procesa ob zagotavljanju minimalne razdalje (ob prihodu, odhodu, itd.). Priporočam uporabo lastne blazine oziroma podloge za na tla.

Prijavite se na dan vadbe najkasneje tri ure pred vadbo na telefonsko številko 040638830 ali na darjaps@gmail.com ali v Messenger skupini Fit z Darjo.

Na vadbe prihajajte samo v primeru, da ste zdravi in se dobro počutite.

Vabljeni!

Spletne vadbe

Zaradi situacije v kateri smo se znašli, smo se tudi mi preselili na splet! Vadbe potekajo vsak teden preko aplikacije Zoom. Na voljo so štirje termini, dve pilates vadbi in dve aerobni vadbi.  Vadbe potekajo v realnem času, ne vadite ob posnetku, ampak imamo vadbe “v živo” glede na tedenski urnik. Kljub spletnemu načinu dela je število omejeno. Na vadbi imajo vadeči vklopljene kamere tako, da jih lahko popravljam in tudi dajem povratne informacije pri izvajanju vaj. Za več informacij, kako se nam lahko pridružite, mi pišite na darjaps@gmail.com ali pokličite na 040 638 830.

Spletna vadba

 

Vpis v vadbe 2020/2021

Deveto leto te vabim, da se mi pridružiš!

Želiš:

shujšati,

izboljšati svojo vzdržljivost,

okrepiti svoje jedro,

upočasniti srčni utrip v mirovanju,

okrepiti medenično dno in preprečiti ali se rešiti inkontinence,

se znebiti bolečin v hrbtenici in križu,

izboljšati svoje ravnotežje in gibljivost,

se sprostiti in se znebiti stresa,

pridobiti na mišični masi,

se zabavati,…?

Vsak teden štirje termini (ponedeljek in četrtek od 18.30 naprej). Dobivamo se na aerobni vadbi in pilatesu. Med aerobne vadbe, kjer je v ospredju razvijanje vzdržljivosti in moči spada VIIT (visoko intenzivna intervalna vadba), krožna vadba, vadba v paru, vadba s pripomočki (elastični trakovi, kettlebell uteži, drsniki, palice,…) in EASY VIIT (visoko intenzivna intervalna vadba brez poskokov primerna za slabše telesno pripravljene). Vadba je vsakič drugačna in zanimiva ter izziv za celo telo. Prav tako je prilagojena zmožnostim vsakega posameznika. Na pilates vadbah izvajamo različne pilates vadbe, od pilatesa na blazinah, s pilates žogicami, pilates s palicami, pilates z drsniki, pilates z elastičnimi trakovi, pilates flow in plesni pilates. Prav tako imamo poseben pilates program EASY PILATES primeren za starejše, za vse z bolečinami v hrbtu ter pilates vadbo za nosečnice. Treniramo v majhnih skupinah, tako je vsaka vadba pa je prilagojena posamezniku.

Vadbe lahko kombinirate po želji, priporočamo pa prijavo na vsak termin, če termina ne obiskujete redno. Pridružite se skupini Fit z Darjo na Messengerju, če želite biti o vadbi vsakič obveščeni, kot tudi o morebitnih spremembah. Tam se tudi na vadbo prijavite.!

CENIK:

– 8€ za enkraten obisk,

– 25€ za 4 obiske (6,25€ na obisk) na mesec,

– 40€ za 8 obiskov (5,6€ na obisk) na mesec.

URNIK:

Urnik se lahko spremeni. Za vse informacije o programih in prijavo mi pišite na darjaps@gmail.com ali me pokličite na 040 638 830.

Poiščite Fit z Darjo tudi na Facebooku!

Več o meni si lahko preberete na tej strani.

Vadbe se nadaljujejo

Po koronteni ponovno nadaljujemo z vadbami!!!

Na dan vadbe se je treba prijaviti na vadbo ali po telefonu na 040 638 830 ali na Facebooku, kjer bo objavljen dogodek. V primeru manj kot pet prijav, vadba odpade. V Hišo dobrega počutja vstopajte posamično, lahko si prinesete svojo blazino oziroma podlogo za na tla, naše blazine pa bomo redno razkuževali. V primeru slabega počutja se odsvetuje obisk vadb. Vse vadbe potekajo 45 minut, zato da se izognemo, da bi se skupine srečale.  Na voljo so razkužila, prostor pa bomo pred in po vadbi ter tudi vmes dobro prezračili. Med vadbo bomo ohranjali razdaljo.

Za vsa aktualna obvestila se pridružite naši Messenger skupini za pilates ali skupini za VIIT!

Pilates ob četrtkih je primeren tudi za nosečnice!

Se veselim, da se ponovno vidimo in vas vabim, da se mi pridružite v torek!

Vikend zame 2020

Vikend zame je prestavljen na jesen 2020!

———————————————–

Tudi letos vas vabim na že sedmi Vikend zame kot vsa leta do sedaj v Laško! Rezervirajte si vikend zase konec marca od 27. do 29. marca!

Ženski vikend v najboljši družbi. Kot vedno vas čaka šport, gibanje, sproščanje, druženje in obilo zabave.

Okvirni program:

Petek 27.3. Prihod v hotel po 14. uri. Nekje ob 19. uri se zberemo na večerji, po večerji in spoznavnem druženju pa se lahko odpravite na bazen, v savne ali kam drugam.

Sobota, 28.3. Zjutraj se odpravimo na zajtrk, nato se okoli 10. ure dobimo pred hotelom za vadbo v naravi. Če bo slabo vreme, bo vadba potekala v telovadnici. Nato imamo kosilo v hotelu, po kosilu imamo nekaj časa za počitek, kopanje, savne, sprehod ali masažo. Popoldan okoli 15. ure se dobimo v telovadnici, kjer nas najprej čaka bolj aerobna vadba, nato pa pilates. Zvečer se ponovno zberemo pred hotelom in se odpravimo na večerjo in žur do jutranjih ur.:)

Nedelja, 29. 3. Zadnji dan začnemo z zajtrkom, ki mu sledi še zadnja delavnica, vadba s sproščanjem nekje okoli 10. ure v telovadnici, nakar lahko še preostanek dneva preživite v bazenskem kompleksu ali savnah.

V Thermani Laško imamo dve nočitvi s polpenzionom (v petek večerja, v soboto zajtrk in kosilo ter v nedeljo zajtrk), neomejeno kopanje (tudi v nedeljo), savne pa so že vključene v ceno.

Namestitev, hrana, kopalne karte in neomejen obisk savn za cel vikend je 130€ na osebo, na vadbah pa lahko koristite zakupljene obiske, če tudi drugače obiskujete vadbe Fit z Darjo ali 7€ za vadbo oz. 20€ za vse vadbe.  V primeru, da se ne nameravate udeležiti vseh vadb, prosim, da to sporočite, saj se lahko zgodi, da bomo v primeru manjšega števila udeleženk določeno vadbo odpovedali.

V Thermani Laško imamo rezervirano določeno število sob, saj je drugače hotel med vikendi polno zaseden. Tako je število udeleženk omejeno in vas vabim, da se čim prej prijavite. Ob prijavi navedite ime in priimek, s kom bi si želeli biti v sobi (ali če cimre nimate) in če se nameravate udeležiti vseh delavnic. Več informacij prejmete na naslovu darjaps@gmail.com ali na 040 638 830.

Povabite svojo najboljšo prijateljico in se prijavita še danes!:)

Vpis v vadbene programe 2019/2020

Že osmo leto zapored vas vabim, da se nam pridružite na različnih vadbenih programih!

 

Želite:

shujšati,

izboljšati svojo vzdržljivost,

okrepiti svoje jedro,

upočasniti srčni utrip v mirovanju,

okrepiti medenično dno in preprečiti ali se rešiti inkontinence,

se znebiti bolečin v hrbtenici in križu,

izboljšati svoje ravnotežje in gibljivost,

se sprostiti in se znebiti stresa,

pridobiti na mišični masi,

se zabavati,…

Na voljo je več vadbenih programov, ki jih v grobem lahko razdelimo na dva različna vadbena pristopa, aerobna vadba in pilates. Med aerobne vadbe, kjer je v ospredju razvijanje vzdržljivosti in moči spadata VIIT (visoko intenzivna intervalna vadba), krožna vadba, vadba v paru, vadba s pripomočki (elastični trakovi, kettlebell uteži, drsniki, palice,…), EASY VIIT (visoko intenzivna intervalna vadba brez poskokov primerna za slabše telesno pripravljene) in DANCE! ali plesna vadba. Vadba je vsakič drugačna in zanimiva ter izziv za celo telo. Prav tako je prilagojena zmožnostim vsakega posameznika. Na pilates vadbah izvajamo različne pilates vadbe, od pilatesa na blazinah, s pilates žogicami, pilates s palicami, pilates z drsniki, pilates z elastičnimi trakovi, pilates flow in plesni pilates. Prav tako imamo poseben pilates program EASY PILATES primeren za starejše, za vse z bolečinami v hrbtu ter pilates vadbo za nosečnice. Treniramo v majhnih skupinah, tako je vsaka vadba pa je prilagojena posamezniku.

VABIMO VAS NA DAN ODPRTIH VRAT 14.9.!

VPISUJEMO V VIIT PROGRAM!!!

VPISUJEMO V PILATES PROGRAM!!!

VPISUJEMO V EASY PILATES PROGRAM!!!

VPISUJEMO V DANCE! PROGRAM!!!

VPISUJEMO V MEDITACIJSKI PROGRAM!!!

VPISUJEMO V INDIVIDUALNE URE!!!

VPISUJEMO V PROGRAM FIT JAZ!!!

CENIK:

– 8€ za enkraten obisk

– 25€ za 4 obiske (6,25€ na obisk) na mesec,

– 40€ za 8 obiskov (5,6€ na obisk) na mesec,

!NOVO! 300€ ali samo 4€ na obisk – letna karta za dva obiska tedensko, ki velja od septembra do konec septembra naslednje leto. Cena na mesec za dva obiska tedensko je tako samo 33€ za osem obiskov vsak mesec!

Za vse informacije o programih in prijavo mi pišite na darjaps@gmail.com ali me pokličite na 040 638 830.

Poiščite Fit z Darjo tudi na Facebooku, za aktualne vadbe se včlanite v Facebook skupino Fit z Darjo – članice!

Več o meni si lahko preberete na tej strani.

Dan odprtih vrat 2019

Kaj si želite?

Raven trebuh, se spraviti v kavbojke, ki ste jih lahko nosili pred petimi, desetimi leti? Se počutiti bolje, bolj samozavestno, srečno v svoji koži? Si želite, da vas ne bi toliko bolel križ? Se želite zabavati? Ste v stresni službi in si želite sprostitve?

Kaj pa potrebujete?

Kaj pa je tisto, kar res potrebujete? Kakšna je vaša idealna teža? Morate res shujšati deset kil? Se zadihate, ko morate hitreje hoditi in rabite več kondicije? Ste preveč pod stresom in morate nekaj narediti? Preveč sedite in vas vsakodnevno mučijo bolečine v križu?

Pridite na Dan odprtih vrat 2019,  14.9. 2019, da skupaj odkrijemo, kaj je tisto, kar res potrebujete! Med 10. in 12. uro bomo v spodnjem prostoru na Ljubljanski cesti 6 v Slovenski Bistrici imeli testiranje telesne pripravljenosti in oblikovanje individualnega načrta za dobro počutje za letošnjo sezono. Skupaj bomo preverili, v kakšni psihofizični kondiciji ste, česa vam manjka in vam svetovali, kateri vadbeni program in celostni program obravnave bi vam najbolj koristil.

Na testiranju telesne pripravljenosti bomo preverili vašo vzdržljivost, gibljivost, ravnotežje, moč trupa, rok, nog in srčni utrip v mirovanju. Preverili bomo tudi, koliko ste pod stresom ter s pomočjo vprašalnika skupaj določili vaše cilje na poti k dobremu počutju. Svetovali vam bomo tudi pri izbiri prave vadbe za vas.

Testiranje bo potekalo v manjših skupinah in ker želimo, da od testiranja in svetovanja odnesete največ, so obvezne prijave.

Prijavite se lahko na naslednje termine:

Prispevek za testiranje telesne pripravljenosti in individualno svetovanje je 8€ ali en obisk, če tudi drugače obiskujete vadbe pri meni. Vse informacije prejmete ob prijavi.

Kako se prijaviti? Lahko se prijavite pri:

Darja na darjaps@gmail.com ali 040 638 830

Darja Pipuš je licencirana vaditeljica športne rekreacije II in inštruktorica pilatesa. Sem bivša plesalka in se tudi izobraževala za učiteljico plesa na Plesni zvezi Slovenije. V skoraj dvajsetih letih dela na področju pilatesa, zdrave vadbe, plesa in aerobike je oblikovala svoje vadbene programe, ki temeljijo na zakonitostih pilatesa in funkcionalne vadbe.

 

Poletna vadba

Poleti nimamo rednih treningov, lahko pa se odločite za vadbo po naši abecedi. Določite si geslo, lahko je beseda, besedna zveza, lahko je prvi stavek, ki ga zjutraj slišite na radiu ali ga preberete v sporočilu ali karkoli. Glede na črke v tej besedi ali besedah izvajate vaje iz spodnje legende. Izzovite še svojo prijateljico in ji navsezgodaj zjutraj napišite geslo.

A – 10x poskokov narazen, skupaj v rahlem počepu;

B – 10x počepov, kolena v širini kolkov, stegna poravnamo s tlemi;

C – 10x moških sklec;

Č – s hrbtom se nasloniš na steno in v počepu šteješ počasi do 20;

D – držiš oporo ali mizo na podlakteh in šteješ počasi do 20;

E – stoje 30x zaokrožiš s stegnjenimi rokami nazaj;

F – 20x dvig trupa v nevtralnem položaju (trebušnjaki, kolena pokrčena ali dvignjena nad kolki);

G – Dve minuti teka na mestu, kolena visoko ali korakanje;

H – Dve minuti teka, pete na ritko;

I – 20x kris kros stoje (širok počep, roke prekrižane za glavo, dvigneš koleno in zasuk trupa v levo in desno;

J – 20x kris kros na hrbtu;

K – 5x gosenica (3x naprej, 3x nazaj);

L – 20x zasuk trupa stoje, roke za glavo (lahko v širokem počepu);

M – 20x širokih počepov, noge široko, kolena obrnjena navzven;

N – 20x priteg kolena v opori na rokah;

O – 20x ženskih sklec;

P – 10x skok z mesta naprej;

R – 15x pilates most (dvig bokov leže na hrbtu);

S – 20x veslanje sede (lahko noge malo od tal);

Š – držiš oporo na rokah in počasi šteješ do 20;

T – 20x plavanje žabice na trebuhu;

U – 20x sklec na kolenih;

V – 10x počepov, kolena v širini kolkov, ena noga na prstih in druga;

Z – stoje, daš komolce skupaj in potiskaš navzgor, 20x ponovitev;

Ž – v opori dvigneš eno nogo in roko od tal in zamenjaš (glej spodnjo sliko), 20x ponovitev;